28.01.2010

Sfârşit.Şi un alt început.


Vrând, nevrând, am ajuns la sfârşitul semestrului 1, s-a terminat primul capitol din „jurnal”, am mai întors o pagină şi privim triumfători către semestrul următor.

Gata .. răsuflăm uşuraţi acum.. cea mai grea parte s-a dus,s-a încheiat primul semestru,”fericit” e un cuvânt prea mic atunci când ne gândim la vacanţa.. de o săptămână,din păcate.


Pentru unii, sfârşitul nu a fost la fel de victorios ca pentru alţii, însă toţi privim înainte şi sperăm că următoarele luni ne vor aduce compasiunea profesorilor..


Ce să spunem?A fost un început anevoios.. l-am parcurs cu multă îndârjire,fiecare sperând să ia note bune.. cum cineva grăia.. "goana după note”.Indiferent ce s-ar zice,nu-i chiar aşa.. Suntem mulţi dintre noi care încearcă să acumuleze câte ceva din toate informaţiile pe care le primim la şcoală..pardon,liceu. Se cuvine să învăţam la fiecare materie,dar se întreabă cineva dacă e posibil să înveţi atât de mult? Poate se întreabă,dar nu le pasă. Şi până la urmă de ce? Avem o memorie selectivă,reţinem doar ce ne place şi ce ne interesează.. aşa e normal.Nu mai aducem în discuţie problema notelor proaste ce au apărut ca ciupercile,infectând catalogul.. s-a şi rupt.. "10000 de exerciţii la mate,1000 la fizică,100 la chimie,10 eseuri la română şi .. câte o carte de citit la istorie".. îi mai opreşte cineva?!” Răspunsul e nu,fireşte.

Acum, coşmarurile s-au dus şi în ultimele zile am tocit tastele calculatoarelor tot calculând medii „ dacă îmi mai pune un 10..îmi iese media...”. Da, cu siguranţă face parte din farmecul ultimei săptămâni din semestru. Pare trist? Ei bine, nu este. Postul acesta este despre râsul de după „filmul de groază”.

La final, adunând toate ecuaţiile, fiecare are media 10.(mai mulţi sau mai puţini). Am legat noi prietenii, am făcut cunoştinţă cu liceul şi tot ce implică el..toată gama de note, că aşa are un elev normal(vorba cuiva..)

Aşteptăm un semestru.. mmm..




13 comentarii:

dnk spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

de ce am avea nevoie de "compasiunea profesorilor"?

Clasa 10A-CNVA spunea...

De ce nu,Sinziana?

dnk spunea...

ok, sa zicem ca esti incepatoare, donsoara, dar cand esti corectata pe un blog, nu se sterge comentariul, macar la atata mister cu acest extraordinar blog al clasei, pe care postezi numai tu, sa fi catusi de putin corecta cand ti se pune in balanta sfantul grai romanesc, si fara suparare dar cred ca mai bine iti faceai tu un blog, cu numele tau, cu ideile tale, cu posturile tale, fara sa folosesti numele unei clase care chiar nu are nicio o treaba cu acest blog, pe care, repet, posteaza doar mintea ta. Si , mai ales, acest mister pe care incerci sa-l accentuezi ma calca pe nervi si recunosc ca sunt destul de intepata, sa-l lasi mama draga balta, pentru ca m-am plictisit sa stau sa o fac pe detectivul de administratori. Ai fost cu noi in clasa la intrebarea "de ce nu recunosti?" si ti-o readresez, papusa, ce urmaresti sa demonstrezi?

Unknown spunea...

pai...de ce ai sters comment'urile lu' dnk?:-/ are si ea dreptu' la o parere...e din clasa...
idee:trimite utilizatoru' si parola la toata lista de mess sa poata posta toti din clasa

Clasa 10A-CNVA spunea...

Dnk,comentariul tau nu era adecvat,nu crezi?Dupa cum sper ca ai vazut,l-am luat in considerare,totusi.

Draga sbdjust-nu stiu cine esti- : M-am gandit la asta.. Dar de ce am vaga impresie ca se va incerca altceva? Ar trebui numai anumite persoane de incredere sa aiba acces la blog.

dnk spunea...

comentariul meu a fost foarte adecvat, mai putin poate partea in care te corectam, si a sunat in felul urmator "cosmarele-ti cosmaruri sa-ti fie", subliniaza-mi partea inadecvata.

Unknown spunea...

da...pai cum ai ghicit ca eu si dnk facem o conspiratie impotriva ta si a blogului?=)) si nu'ti bate capul cu cine sunt eu...iti voi spune cand ne vei spune si tu....

nymph. spunea...

Dnk, cel mai probabil ai dreptate cu corecturile...dar accepta si faptul ca esti cam dura. Cu toii am acceptat faptul ca blogul clasei este o idee foarte buna, si nu cred ca vorbindu-i urat acestui administrator il vei determina sa-si dezvaluie identitatea. Nu, doar va lasa totul balta, isi va pierde curajul, nu va mai posta niciodata si misterul tot mister va ramane. Asa ca va incurajez pe toti sa postati aici...

>:d< salut!

liz spunea...

si eu, si eu!

comentariile sunt pentru a comenta si stergerea lor mi se pare lipsa de respect fata de comentator. nu vrei comentarii? foarte bine, s-a inventat optiunea, deci la "faza" asta eu sunt de parere ca "administratorul", caruia mie-mi face placere sa-i zic Omul X, a gresit.
din nou, comentariile sunt pentru a comenta.
apoi, ceea ce-a zis Comentatorul Y (nu spun dnk pentru ca putea fi oricine) nu e deloc lipsit de bun simt sau stiu eu ce. a fost greseala. elegant ar fi fost sa spui tu Admin X, "ok, am gresit, multumesc", nu sa sari la biata creatura, care repet, ar putea fi oricine.

ah..p.s: nu-mi sterge comentariul pentru ca eu nu sunt la fel de civilizata precum Com Y si ma supar.

Profesionalism, dragii mei, profesionalism!
>:D<

liz spunea...

ah! mi-a scapat. cum adica "Ar trebui numai anumite persoane de incredere sa aiba acces la blog"? am tacut, am tacut, dar mi-a sarit in ochi.
pe intelesul tuturor primatelor, inclusiv "suprasemnata" ce vrea sa zica? dupa ce ca blogul nu e blogul clasei, are numele nostru dar nu e al "nostru" e al tau, Om X, mai restrangem si numarul vizitatorilor..siii..bine ati revenit la comunism!;;)
chiar ma roade cine e Omul X. da' ma roade tare. de ce? pentru ca eu nu ma ascund dupa tastatura in timp ce-mi expun parerile si nu ma consider o clasa, ma consider eu, iar misterul a cam facut "fas!" pentru ca nu mai e nici amuzant nici placut.
asta nu-i un forum sa dai ban celor care nu stau cuminti, e blogul clasei, dar evitand diferite forme ale haosului, care apropo ar fi mult mai non-haotic decat acum, o luam pe extreme.

si tac:-?.
deci te provoc Om X. te tine?
si nu sunt rea, sunt doar critica sau cum preferati. :)

Fashion & co. spunea...

Mah frate, ce va mai intepati:))).
Dupa parera mea idee cu blogul clasei e geniala si citind acest post am mai taiat pe cineva de pe lista cu oamenii suspecti si anume: profa de romana:-j.
Insa, misterul tot mister ramane.
Mah, ce naiba va tot certati pe acolo in legatura cu comentariul Dianei(Dnk):-??. Chiar nu pot sa inteleg!Cred ca ar trebui sa nu mai punem atat de mult la suflet anumite chestii.Totusi, o sa stam in aceasta clasa inca 3 ani si jumatate fratilor!

Poate ca misterul acestui blog nu va fi deslusit niciodata:)):-??.

Si nu, nu sunt eu autoarea asa cum a zis Veronica:-j.

nymph. spunea...

Uhm...aveam si eu ceva de... "declarat"
Nu stiu cat de geniala este ideea cu blogul, adica asa parea la inceput, cand aveam impresia ca ne vom implica toti...deja a devenit un mister fad, care din punctul meu de vedere nu mai prezinta interes. Pana la urma clasa este formata in proportie de 99% de oameni care se pare ca nu numai ca nu au acces la userul si parola blogului, dar nici macar nu stiu cine este autorul..ceea ce deja mi se pare o prostie. Adica domnule propritar de drept, puteai sa zici de la inceput "da, sunt cutare, am facut blogul asta, si hai sa ne distram si sa postam impreuna"...insa pana la urma totul a cazut in derizoriu.

Dar eu nu despre asta vroiam sa vorbesc. Acum cateva zile...am auzit ca unul dintre colegii, colegele mele au spus ca, citez: "Iulia se muta pentru ca vrea sa devina o mare regizoare!" /:)
Prima data mi-a venit sa rad...apoi am descoperit ca este o chestiune destul de serioasa. Si ma folosesc de acest blog pe care sper ca il citesc majoritatea colegilor...ca sa va spun ca imi pare foarte rau daca s-a ajuns la concluzia asta. Si ma declar in totalitate vinovata, pentru ca probabil v-am vorbit prea mult despre aceasta pasiune a mea...probabil am devenit in ochii vostrii undeva la limita dintre ingamfare si penibilitate. Si imi pare rau. Promit ca voi fi mai rezervata... si imi asum greseala...eu doar am crezut ca imi intelegeti starile...
Sper sa acceptati macar in semestrul care mi-a ramas personalitatea mea mult prea exuberanta si exagerata.

Va imbratisez>:D<