23.01.2010

Prefaţă

Se pare că acum trebuie să trecem la povestea adevărată. Să începem...

A fost odată ca niciodată o zi de 14 septembrie. Erau în clasa a 9-a A mai MULTE prinţese şi doar..hmm..doi prinţi.(între timp,au devenit trei) Dar ups..am încurcat basmul. Aceasta nu e o poveste cu happy ending sau poate că este, dar nu am ajuns încă la sfârşit, aşa că va trebui să avem răbdare încă..3 ani jumătate să vedem cum va fi finalul. (pentru cine mai are răbdare..)

Stop.Nu e aşa

Să începem .. cu ce? Să zicem.. primul semestru din clasa a 9-a. Cu toate că e cea mai "nu ştiu cum" clasă,profesorii sunt aşa cum sunt şi poate unii nu s-au adaptat încă,ne-am obişnuit în mare.Da?Nu?Nu ştiu? Ei bine,nu ne-am aşteptat la asta.Voiam o clasă mult mai frumoasă,în sensul de "mai mulţi băieţi”,”profi mai mişto”,”teme mai puţine”.

Primul semestru a fost greu şi cu efect de "nu mai ştiu,nu mai pot,nu mai vreau!”.

Sperăm la mai bine în semestrul doi!

Şi de ce blogul clasei a 9-a A ? Pentru că am vrut să redescoperim şi reinventăm ceea ce alţii au numit "jurnal de clasă".



13 comentarii:

nymph. spunea...

Ma simt cu adevarat mandra ca pe blogul A-ului nostru sunt prima care lasa un comentariu.
Mi se pare foarte faina ideea, nu stiu a cui a fost dar felicitari! (evident am o mare banuiala, din stilul blogului pe care l-a creat, cu nelipsita cana de cafea, ca este vorba despre Lizzzz!!)>:D<

Iata inca o modalitate de a ne cunoaste mai bine, de a comunica mai mult, de data aceasta artistic. Mai am un semestru de petrecut cu voi se pare, cineva nu a vrut sa plec chiar de acum. Si ma bucur! Si trebuie sa recunosc faptul ca majoritatea dintre voi ma incita ca persoane, si vreau sa va cunosc mai bine, vreau sa leg stranse legaturi, macar atat cat mai am timp. Va multumesc ca mi-ati facut un inceput deliceu frumos, o sa-mi amintesc intotdeauna de voi. Va imbratisez si imi doresc sa spunem dA tuturor provocarilor, pentru ca noi numai impreuna putem!

Iulia.

liz spunea...

iulia, iti multumesc foarte mult, stii tu detaliile, dar nu a fost ideea mea si nici creatia mea..e inca un mister (oarecum:)) ).

oricune ar fi autorul "anonim" al blogului, ii dau dreptate iuliei si spun ca e o idee geniala, propriul nostru "jurnal de clasa" pe...web.

prefata cere comentariu de prefata, deci cu urari de bine si rezolutii, ca tot e inceputul lui 2010. Avem inca 3 ani si jumatate de tras tare (foarte!), dar dupa? eee..dupa ne raman vesnic intiparite in minte amintirile si bonus(!), prietenii, cat mai durabile (sper).

inchei prin a-mi scuza lipsa diacriticelor si prin a ura blogului cat mai multe postari!

Liz.:)

nymph. spunea...

Mhm....incepe sa devina interesant, odata cu autorul anonim...
Nu stiu de ce parca am spicuit genul tau de a scrie, Liz... dar poate mi s-a parut.
Asa este, aveti 3 ani si jumate de tras tare, dar eu mai am doar un semestru cu voi...de aceea voi trai totul altfel, la o alta intensitate.

liz spunea...

ii traiesti concentrati. stii tu, 3 in 1 "ca cafeaua" :)).
oricum, nu se termina aici, adica acolo (la sfarsitul semestrului), pentru a ma cita pe mine "dupa ne raman prietnii" ;;).

dnk spunea...

Da. (Re)descoperim si (re)inventam, dar...este blogul familei mate-info-bilingv-engleza-intesiv romana-optional-timpul-liber, trebuie sa participam cu totii la jurnalul acestui cuib de pitulici stresate prin postura de "autori" ai blogului. Asta implica si acordul administratorului -profa- de a ne inregistra drept autori, pentru a posta pe acest viitor "testament" al clasei a 9a A.
Inceputul e foarte verde, asa pe un fundal alb de iarna, bine,...asta nu impiedica ca in sufletul nostru sa creasca niste iarba...macar acolo, ascuns, sa devina "engima" noastra, fara sa ni se mai rupa frunzulitele atat de barbar cu ni se rup de vreo 5 luni incoace, mai rarut ca-i mai dragut. Ca tot aduc vorba de rarut, vine vacanta carcaterizata excelent de acest termen( desigur, tindem sa credem "rarut" si mai ales sa impresionam!, dar toata lumea stie adevarul, sincer, asa ca psihicul nostru e implinit cu formula "somn de voie"). Mediile se strica triumfator la final de saptamana, noi zambim artificial si nu incetam sa speram, asta pana vineri, cand iarba din sufletul nostru se va ofili si ea, la fel de triumfator precum scoaterea din profil a materiei "optional-timpul-liber" si inlocuirea acestuia cu "intensiv-teme-suplimentare".
ei!....pana atunci mai avem destul, in jur de 3 zile.....:-j
Stiti cum se spune! Noi sa fim sanatosi, ca boala vine singura.
Va saluta Dnk! (Randul de la perete, banca a 5 a, deschidere spre culoar)

Clasa 10A-CNVA spunea...

Dnk,ai dreptate aproximativ in tot ceea ce ai scris,insa nu profesoara de romana este administratorul.Pot participa toti la scrierea jurnalului,evident,in schimb gandeste-te ce haos ar fi sa intre si sa posteze toata lumea ce doreste.

Clasa 10A-CNVA spunea...

Materiale pentru blog puteti trimite la adresa: a_mare_de_tipar@yahoo.com,iar drepturile de autor le va avea fiecare.

dnk spunea...

Mi-ar placea sa stiu cu cine vorbesc, administratore.

Iar de haos, ma insel ca se vor grabi sa posteze.

Salut.

Unknown spunea...

pai...da...deci bravo persoanei care s'a gandit sa faca un blog pt clasa(chiar e o idee geniala) si misterul e dragut(oarecum)...doar ca ar fi corect sa poata posta toata lumea direct...e o tara libera deci nu e corect sa fie doar cineva care sa modereze...

dnk spunea...

cat timp posteaza doar EA, e blogul ei, deci insist sa-si schimbe numele pentru ca deja mi s-a aplecat de la aceasta poveste cu blogul blogul blogul clasei 9A. Consider ca substantivul "haos" ar trebui inlocuit cu "egoism"

Clasa 10A-CNVA spunea...

[Dnk]:Daca incetezi sa o mai faci pe cea care e contra mereu,cine stie..

dnk spunea...

Nu incetez, pentru ca mi se pare o enorma absurditate si exagerare, folosind vechea expresie, sa faci bors.

~Mtz~ spunea...

Fetelor, geniala ideea. Va sustin sa mai postati in continuare. Si cred ca ar trebui sa se inceteze cu aceste comentarii contra. A fost doar o ideea frumoasa si nu le condamn ca ne-au ascuns identitatea la inceput. Priviti-va propriile reactii!