07.11.2010

Activitati (extra)scolare..

Desi venit putin cam tarziu postul (ne iertati, insa zilele par din ce in ce mai scurte), nu putem sa nu trecem in revista evenimentele care au avut loc in mult asteptata saptamana a liceului.
Sa incepem cu activitatea, sau schimbul de experienta cu bobocii de la G. Intr-o dimineata de marti, ne-am adunat cele doua tabere in amfiteatru si fiecare ne-am laudat cu ce aveam noi mai de pret. Desi inca la inceput de drum, au tinut pasul cu admiratie si nu s-au lasat intimidati de superioritatea cu care ne-am afisat. Jos palaria pentru ei!
Urmatoarele zile am fost ocupati alergand de la o activitatea la alta, manifestandu-se puternic dorinta noastra de a luat parte la cat mai multe evenimente posibile (asta sau ideea de a mai scapa de ore suna tentant).Concursul de talente, unde le-am sustinut pe colegele noastre Adelina, Adriana si Bristena, defilarea in costume „eco”, concursul de placinte, unde colega nostra Liana a luat locul I (felicitari!) sau expozitia de flori au fost doar cateva dintre scuzele auzite de catre domnii profesori.
De asemenea, ziua de vineri a fost la fel de incarcata, ca de obicei, inscriindu-ne la cat mai multe sesiuni de comunicare in speranta primirii unei rasplati.
Asadar, suntem cu adevarat multumiti de ceea ce am reusit sa realizam in aceasta saptamana,sa nu uitam si uimitorul filmulet al Iuliei cu "viata de frunza"! ( se pare ca toti avem vieti de frunza,pana la urma..)
Pentru ca acum vin tezele & co. , suntem cu totii "indignati" ca nu mai putem chiuli de la orele de la 1 la 3 :)) .. ( sa ne fie rusine! :D ) in schimb am ramas cu experiente de pret pe care (cred si sper) ca toata lumea a avut parte de ele! Asteptam un "to be continued" :D




0 comentarii: